czwartek, 28 września 2017

Nowa projektantka - Aneta

Dzień dobry 

Trzecią projektantką , która dołączyła do naszego grona jest 
Aneta . 

Oto co napisała o sobie 
Mam na imię Aneta i jestem niespokojnym duchem, który rzadko usiedzi bezczynnie na miejscu 
(chyba, że coś mnie uziemi). Mama mówi, że mam to po babci, która była utalentowana 
manualnie i potrafiła robić podobno piękne rzeczy (moja pamięć sięga tylko do plastelinowych 
ludków, które dla nas lepiła). :) 
Sama wyszywam haftem krzyżykowym i zajmuję się scrapbookingiem oraz robieniem kartek. 
To moja odskocznia i czas relaksu, a także możliwość zrobienia czegoś unikalnego dla bliskich i znajomych. 
Aby zachować gdzieś pamieć o tym, co udało mi się stworzyć zaczęłam prowadzić bloga 


Znajdziecie tam większość moich prac. 
Dodam jeszcze, że bardzo cieszę się , że dołączyłam do zespołu projektowego It's just fun i będe mogła się tu z Wami spotykać!
Do zobaczenia!

Aneta. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz